vores hold

Step Fit

Step fit er herlig Cardio træning.

Old School step time hvor vi hver gang bygger 3 blokke op helt fra start til fantastiske none stop rytmer.

Vi bygger en blok af gangen.

Slutter hver time af med en serie sammensat af de 3 blokke.

Alle kan være med.

6000-7000 skridt på 1 time. 600 - 800 kalorier forbrændt på 1 time.

Zumba

Zumba Fitness er skøn cardio træning til latin amerikansk inspirerede rytmer.

Vi danser til salsa, merenque, cumbia og reggeaton rytmer.

En fantastisk træningsform hvor bevægelse, musik, smil og glæde er en skøn drivkraft.

Alle kan være med.

400 - 800 kalorier forbrændt på 1 time.

Stram op

Vi arbejder med hele kroppen. Balder, lår, mave, ryg, bryst og arme.

En fantastisk time hvor vi arbejder med redskaber tilpasset vægtmæssigt til ens egen fysiske formåen.

Rytmiske nonstop playlister som driver os igennem alle øvelserne.

Alle kan være med uanset om man er ny eller øvet.

Motionsboksning

I motionsboksning vil du lære de grundlæggende færdigheder inden for boksning.

Vi arbejder med grundstilling, slagteknik, og undvigelser.

Vi vil også arbejde med styrke, hurtighed og vigtigst af alt din reaktionsevne.

Power Cardio

En fantastisk time med højt tempo. Vi bruger stepbænke, elastikker og håndvægte.

Dejlig kombi af styrketræning og cardio.

Alle kan være med.

MBL Mave-Balle-Lår

Der er fokus på mave, balder og lår. Vi udfordrer kroppen ved brug af redskaber som stepbænke, håndvægte, vægtstænger og elastikker.

Der undervises med godt humør og simple øvelser, hvor alle kan være med.

Power Fit

Der er fokus på hele kroppen til musik i lavt tempo. Alternativ til styrketræning.

Til dig der ønsker en tonet krop.

Der undervises med godt humør og simple øvelser, hvor alle kan være med.

Pilates

Pilates har fokus på at styrke coremuskulaturen, og at skabe bevægelighed og mobilitet i dine led og især ryghvirvler.

Vi vil arbejde både med dymaniske og statiske øvelser, og igennem styrke og bevægelighed, vil vi forbedre kropsholdningen.

Når vi arbejder med kroppens kerne, kan vi måske afhjælpe en del af de daglige småsmerter der kan komme grundet for lidt mobilitet.

Cross Training

Cross Training er en effektiv træningsform med fokus på både konditions- og styrketræning. Timen består af funktionelle øvelser, der er hentet fra styrkeløft og vægtløftning, gymnastik samt flere andre sportsgrene.

Cross Training gør dig både stærkere, hurtigere, mere eksplosiv og mere udholdende. Til Crossfitt træner du med forskellige redskaber såsom; vægtstænger, kettlebells, medicinbolde, sandsække, sjippetorve og andet funktionelt træningsudstyr.

Yoga

Yoga handler om at fordybe dig, og arbejde med din vejrtrækning i de forskellige stillinger.

Du vil arbejde med selvindsigt og bevidsthed i alle de forskellige yogastillinger, som vi kommer igennem i løbet af timen.

Vi vil både bevæge os igennem Hatha- og Yin yoga. Hatha er en yoga form hvor vi arbejder i et flow, og står i stillingerne i et stykke tid.

Når vi arbejder med Yin arbejder vi med de helt langsomme stillinger, og bliver der i 3-5 min mens vi forsøger at opnå en meditativtilstand.